Kurs. Narzędzia coachingowe w pracy nauczyciela

Cel kursu

Zapoznanie uczestników z narzędziami coachingowymi przydatnimi w pracy pedagoga oraz przybliżenie nauczycielom zagadnień związanych z coachingiem.

Po ukończeniu kursu uczestnicy będą w stanie używać narzędzi coachingowych w swojej pracy, zarówno w odniesieniu do dzieci i młodzieży, jak i do osób dorosłych. Coaching można traktować również jako narzędzie do samodoskonalenia i rozwoju osobistego, tak więc uczestnicy będą mogli też w ten sposób wykorzystać poznane metody.

Podczas kursu uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć użycie omawianych narzędzi coachingowych, tak więc po ukończeniu kursu będą gotowi do stosowania ich w pracy zawodowej.

Kurs skierowany jest do

  • Nauczycieli
  • Pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznej
  • Pracowników Ośrodków Doskonalenia Nauczycieli
  • Animatorów i Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji
  • Dyrektorów placówek oświatowych
  • Osób zainteresowanych coachingiem w oświacie

Czas trwania

16 godzin. 4 spotkania po 4 godziny wykładowo-warsztatowe.

Program kursu:

I zjazd:

  • Co to jest coaching?
  • Specyfika coachingu w oświacie
  • Cechy coacha
  • Kontakt coachingowy
  • Rodzaje pytań w coachingu

II zjazd:

Narzędzia do ustalania i pogrubiana celów

  • Cykl uczenia się wg Kolba
  • Diagram efektywności
  • Efektywne zarządzanie czasem

III zjazd:

  • Wydobywanie mocnych stron
  • Metoda Walta Disneya
  • Mapa Marzeń
  • Perspektywa 3

IV zjazd:

  • próbka pracy własnej – sesje coachingowe prowadzone przez uczestników kursu
Zapisz się

Kontakt

Z przyjemnością udzielimy Państwu dodatkowych informacji. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Biuro Centrum ProMathematica
83-010 Rotmanka ul. Malinowa 9
czynne pn.-pt. od 9.00 do 15.00
email: biuro@promathematica.pl

Zapisy i organizacja szkoleń:
tel. 58 6820118
tel. 514 304 600
tel. 514 304 601

Newsletter