Porady

Kiedy należy diagnozować dyskalkulię? Jak często występuje dyskalkulia? Jakie są korelacje między dysleksją i dyskalkulią?

W jaki sposób skutecznie prowadzić terapię matematyczną? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań będą udzielać nasi specjaliści. Publikacje będą oparte na najnowszych badaniach prowadzonych w Polsce i za granicą. Zachęcamy do lektury.

Dyskalkulia – Symptomatologia zaburzeń matematycznych w szkole i życiu codziennym

Odpowiednie zdolności matematyczne są tak samo ważne jak dobra sprawność czytania i pisania. Dotyczy to nie tylko etapu edukacji szkolnej, lecz także życia zawodowego. Trudności spowodowane dyskalkulią nie są tylko problemami edukacyjnymi, nie kończą się wraz z zakończeniem nauki w szkole. Przeciwnie, osoba z dyskalkulią, która nie wypracowała własnych alternatywnych metod liczenia w „codziennej przestrzeni matematycznej”, może być narażona na liczne utrudnienia, zarówno w życiu zawodowym jak i społecznym.

Kontakt

Z przyjemnością udzielimy Państwu dodatkowych informacji. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Biuro Centrum ProMathematica
83-010 Rotmanka ul. Malinowa 9
czynne pn.-pt. od 9.00 do 15.00
email: biuro@promathematica.pl

Zapisy i organizacja szkoleń:
tel. 58 6820118
tel. 514 304 600
tel. 514 304 601

Newsletter